Huwllywully

11 november 2016 - Bonamanzi Game Reserve, Zuid-Afrika

Vanmorgen hebben we vrij, pas om 11.30 moeten we met de bus naar Huwllywully Park.

Maar eerst om 6.30 's morgens zitten we op een veranda uitkijken over het water, te genieten van de rust, de geluiden en de dieren die zich laten zien. We zien wat Impala's en ook zien we een krokodil zwemmen.

Rond 8.30 gaan we ontbijten en daarna wandelen we met Hans en Machteld wat over het park. Er zitten wel 7 krokodillen, die groot en gevaarlijk zijn,maar gelukkig wel achter een hek.

Om 11.30 vertrekken we met de bus, eerst naar het dorpje Huwllywully om wat inkopen te doen voor de lunch, of evt..al te lunchen. Dan vertrekken we naar het park waar we om 14.00 uur met de jeep gaan. Weer met ons zelfde clubje. Het is regenachtig weer, en we hebben van vuilniszakken regencapes gemaakt. We zien weer veel Olifanten. Neushoorns en wat apen en vele mooie vogels.Ook een buffel en een leeuw hebben we gezien. Het is een erg mooi park, wij vinden de natuur mooier als in het Krugerpark. Op een moment komt er een kudde olifanten van verschillende kanten op ons af en we kunnen ze moeilijk ontwijken, maar gelukkig gaan ze langs ons heen. Erg indrukwekkend, het waren er zeker wel honderd!  Na een rit  van 3 uur komen we weer bij de bus aan. We rijden dan terug naar ons resort, kleden ons om en gaan lekker eten. Na het eten gaat iedereen richting zijn lodge om langzamerhand te gaan slapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl